Briliant
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Centralna Polska
|
Wysłany: Śro 8:34, 13 Maj 2009 Temat postu: Imperial Tomb & Four Sepulchers |
|
|
Zgodnie z obietnicą opisuję questa, z którego można zdobyć losowe lub wybrane przez siebie recepty na broń S grade. Quest jest naprawdę super, gdyż znajdą przy nim zajęcie i korzyści wszyscy powyżej 60 lvlu. Osoby między 60-74 lvlem nabijają sobie expa, zbierają drop i pomagają jak mogą w biciu mobów. Osoby powyżej 74 lvlu, zbierają quest itemy, expią, mają szanse na fajne full dropy z mobów, można pokusić się o zabranie spoila przy biciu (uwaga, przy queście Four Goblets nie leci nic z dropa ani ze spoila)
Zdobądź wybraną przez siebie receptę na broń S grade w 4 prostych krokach
1. Bierzemy questa "Relics of the Old Empire" (wymagany lvl 74) od niejakiego Ghost of Adventurer, którego znajdziemy w Imperial Tomb. U tego NPC możemy też każde 1000 Broken Relic Part wymienić na losową receptę 60% broń S grade
2. Bijemy mobki w Imperial Tomb i zbieramy Broken Relic Part oraz od czasu do czasu wpadnie nam Entrance Pass To The Sepulcher . Każde 1000 Broken Relic Part to jedna recepta 60% na broń S grade. Każdy Entrance Pass To The Sepulcher to możliwość wejścia do mauzoleum, gdzie po krótkiej walce zawsze jest RB. Dobrze jest zebrać parę tysięcy Broken Relic Part, ale o tym za chwilę.
3. Jak już zbierzemy kilka tysięcy Broken Relic Part napewno w naszym inventory będzie też trochę Entrance Pass To The Sepulcher, schodzimy wtedy na sam dół Imperial Tomb i tam na środku stoi duch Nameless Soul i u niego bierzemy questa Four Goblets (wymagany lvl 74).
4. Możemy teraz zająć się zbieraniem pucharów poprzez kolejne przechodzenie komnat i zabijanie RBków. Są 4 NPC, przez które wchodzi się do mauzoleum, bardzo łatwo je znaleźć, są w pobliżu ducha Nemeless Soul. Zebranie 4 sztuk uprawnia nas do wymiany 1000 Broken Relic Part na wybraną przez siebie receptę S grade. Puchary wpadają losowo po zabiciu RBka, który jest zawsze w ostatniej sali mauzoleum.
Tu znajdziecie filmik jak to wygląda w praktyce:
http://www.youtube.com/watch?v=_Q2RMCd4EGA
Kilka ważnych uwag.
1. Broken Relic Part i Entrance Pass to the Sepulcher możemy zbierać sami lub w małym party (jakiś support). Im mocniejsze mobki, tym szybciej wpadają.
2. Do 4 sepa musimy mieć party i to dość silne. Napewno bardzo przyda się BP, OL, PP.
3. Wejście do 4 sepa jest zawsze na 5 minut przed pełną godziną. W środku mamy później 5 minut na bufki i 50 minut na przejście wszystkich komnat i zabicie RB
4. Dopiero po zebraniu wszystkich 4 kielichów, będziemy mogli wybrać receptę S grade. Dobrze jest mieć wtedy przy sobie 5-10k Broken Relic Part ponieważ po transakcji z NPC wszystkie kielichy giną i trzeba je zbierać od nowa.
OPIS KOMNAT
1KOMNATA:
Key monster tutaj to jedyny undead, tak więc osoba z lurem luruje go pod bramę do następnej komnaty, gdzie czeka reszta party, tank zaczyna go bić, gdy rzuci się reszta mobków powinien je brać na siebie (hate aura?). Po zabiciu określona osoba otwiera skrzynkę, reszta sleepuje/rootuje/bije mobki. Po otworzeniu bramy wszyscy biegają do następnej komnaty i dobijają hołotę.
2KOMNATA:
Key monster wygląda tak samo żukowato, jak i pozostałe ;p, może się również pojawić dopiero po którymś respawnie mobów, zwykle 2. Tak więc tank zbiera na siebie mobki, wszyscy dd je biją (assist!). Po pojawieniu się skrzynki postępowanie standardowe (mass root/mass sleep, wszyscy pod bramą).
3KOMNATA:
Key monster to victim, tak więc lure, podprowadzenie pod bramę, skrzynka... Ale już to chyba wiecie
4KOMNATA
Tutaj zaczyna się robić fajnie, oprócz zwykłych mobków, key monstera (podobny do kernona) w każdym z rogów komnaty pojawi się statua (przypominają te nieruchome mobki w fog). Każda z nich po upływie pewnego czasu (krótkiego) zaczyna rzucać debuff. Zniszczenie ich jest sprawą priorytetową w tej komnacie. Przed otworzeniem przez tanka/th skrzynki wszyscy powinni się zgromadzić w górnym, lewym rogu, tam pojawi się statua rzucająca debuff na heala. Jeśli padnie w ciagu 5min nie zdąży rzucić debuffa. Po zabiciu statuy bieg do następnej and so on. Jeśli keymonster został ubity prezd któraś statua, to po ich ubiciu mass sleep/root mobków i bieg do bramy, jeśli nie to ubicie key monstera, wzięcie klucza, mass sleep/root i bieg do bramy.
5KOMNATA
Key monster pojawi się dopiero po ubiciu wszystkiego co w tej komnacie jest. Oprócz zwykłych mobków (najlepiej wybic je jako pierwsze), stoją tu również statuy. Mają one dwie bardzo upierdliwe własciwości: rzucają swicha oraz przechodzą w stan skamienienia ( nie zadaje im się wtedy dmga), dlatego bardzo ważny jest tutaj mass sleep/root i bicie z assistem (ważne wszędzie, ale tu szczególnie) na zmianę po 2statuy. Gdy padna już wszystkie bieg pod bramę, lure key monsterka (halisha, q monster z 3 profki pojawiający się po ubiciu 705 mobków). Wzięcie klucza, mass sleep/root i bieg do następnej komnaty.
Respawn debuffujących mobków które znajdują się w 4i5 komnacie trwa 10min, dlatego należy się w nich nieźle sprężać, jesli zaczna się pojawiać, należy je natychmiast ubić, pierwsza która się pojawi jest odpowiedzialna za debuff na heala
Osoby robiące q na 3 profke mogą sobie ominąc zabawę z mobkami w shrine of the loyal, jesli będą przy biciu halishy. Nie jestem pewień, czy konieczny jest last hit, może mad się o tym wypowie.
6KOMNATA:
Najważniejsze tutaj to wybić łatajstwo z poprzedniej komnaty, sam raid to deser, bardzo słaby, ma jedynie sporo hp. Po ubiciu raida kożdy z pt dostaje gobleta, dzięki któremu można po ubieraniu 1k itemów w it wybrać recke na broń s grade 60%. Z raida dropi s grade. Npc na środku komnaty przenosi do komnaty, gdzie można wymienić "sealed box" na losowe matsy/kasę.
Jeżeli coś jest niezrozumiałe lub nie do końca wyjaśnione proszę o info, postaram się uzupełnić lub zmienić opis. Zachęcam do wykonywania tego questa, jest ciekawą alternatywą od wszystkiego co robiliście do tej pory.
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|