 |
www.dragonx15.fora.pl Forum klanu DTK. Dragon x15. Dragon Network.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 11:55, 10 Sty 2009 Temat postu: Dye |
|
|
W końcu wasz ulubiony temat , który był owiany mistycyzmem Czyli co jak i u kogo
Dye
Barwniki w L2 są nieodłącznym narzędziem poprawienia statystyk, kosztem innej statystyki, np. +4 STR -4CON: jest to symbol, który dodaje 4 punkty siły, kosztem 4 punktów kondycji. W Lineage 2 nie ma standardowego zmieniania swych statystyk względem lvl. Są one stabilne do czasu użycia Barwnika. Oto przedstawiam kilka pytań najczęściej zadawanych odNieśnie Barwników i Symboli
1. Ok., wiem co to są barwniki i symbole ale jak je zrobić?Symbol Maker
Należy zdobyć 10 barwników o tych samych właściwościach i zanieść je do Symbol Maker'a, który znajduje się w Magic Shop i za odpowiednią zapłatą dostaniemy swój symbol.
2. Czy każda klasa może mieć symbole?
Jedyny warunkiem stworzenia symbolu jest ukończenie 1 profesji. Te dye przed 2 profesją są jednak nieopłacalne gdyż mają wiele ograniczeń, więc robienie dye przed 2 profesją się nie opłaca.
3. Tak, wiem co i jak ale skąd wziąć barwniki?
Barwniki można znaleźć w Magic Shop's, wydropic z mobów lub kupić za Acient Adene od Merchant of Mammon. Te dye od Mammona są najefektywniejsze bo dodają tyle samo ile odejmują.
4. Dobra, wiem już dużo ale co jeszcze musze wiedzieć?
Dobrze wiedzieć jest tez o rodzajach dye. Są pozytywne i negatywne. Pozytywne to te, które dodają i tyle samo odejmują statystyk, np. +3/-3. Negatywne to takie, które odejmują więcej punktów statystyk co dodają, np. +2/-3.
5. Jak maxymalnie mogę zwiększy i zmniejszy swoje statystyki?
Maxymalnie możesz dodac +5 do statystyk, a odejmowa możesz bez końca
6. Ile zapłace jeśli będe kupywał dye u Mammona?
Dla Greater Dye koszt dla +4/-4 to 174,000 każdy, +3/-3 to 108,000, +2/-2 to 72,000 każdy i +1/-1 to 60,000. Płacimy za nie nie w adenie jak za normalne dye ale płacimy Ancient Adeną. Pamietaj że potrzebujesz 10 dye.
7.Jakie kombinacje kombinacje dye mozemy spotkać?
Wszystkie farbki wystempują parami znaczy to ze jedna z pary podnosi nam statystyki a druga z pary obniża. Wystempują nastempujace kombinacje Con/Dex, Con/Str, Dex/Str, Int/Men, Int/Wit, oraz Men/Wit . Odkąd pozytywna statystyka wystempuje zawsze na poczatku bedziemy mogli spotać nastempujacą kombinacje Dex/Con, Str/Con, Str/Dex, Men/Int, Wit/Int, oraz Wit/Men lecz nadal są to te same dye.
8. Czy każda klasa może używać każdego rodzaju symboli?
Niestety nie. Są dye, których używać może każdy, a są takie, które są zarezerwowane dla odpowiednich klas.
9. Jakie Dye będzie dla mnie najlepsze?
Wszystko zależy od stylu gry, spójrz na tabelkę wyżej i zobacz jakie możesz wziąśc dye dla swojej klasy i wybierz najbardziej odpowiednie dla twojego stylu gry.
10. Gdzie moge znaleść 'Symbol Maker'?
Możesz go znaleść w każdym mieście w Magic shops
11. Ile mogę maxymalnie mieć Dye w swoim posiadaniu i od czego to jest zależne?
Ci którzy nie skonczyli zmiany pierwszej profesji nie moga uzywac symboli dopiero po zdobyciu pierwszej klasy możesz posiadać dwie dye, lecz po drugiej zmianie możesz już posiadać trzy dye.
12. Czy mogę usuną symbol?
Oczywiście, że tak. Musisz uda się do Symbol Maker'a i za odpowiednia opłatą usunie on jeden z wybranych symboli.
Także prosze o komenty i adnotacje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:19, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
cos jeszcze dopisze
STR - siła
zwieksza tylko ilosc zadawanych obrazen fizycznych
DEX - zrecznosc
zwieksza szybkosc ataku, szybkosc uzycia skilli ataku, celnosc, szanse na krytyczne trafienie, uniki (evasion), szanse ze udadza sie skille sztyletowe , predkosc biegania (chodzenia) i szanse obrony tarcza
CON - wytrzymalosc
zwieksza liczbe HP i CP, regeneracje HP, udzwig, czas jaki mozemy wytrzymac pod woda, wytrzymalosc na ogluszenie i krwawienie
INT - inteligencja
zwieksza moc atakow magicznych i szanse na to ze uda sie rzucona klatwa (np surrender to wind)
WIT - hmmm percepcja? cos takiego
zwieksza szanse na krytyki magiczne, predkosc czarowania, wytrzymalosc na klatwy, wytrzymalosc na czary wstrzymujace (Hold, Root)
MEN - mestwo
zwiekzsza obrone na ataki magiczne, maksymalna liczbe MP, szybkkosc regeneracji MP, obrone na zatrucie (poison), wytrzymalosc na klatwy.
zmniejsza szanse na to ze rzucane zaklecie zostanie nam przerwane
Increases magic defense, maximum MP, MP recovery speed, poison
i mala errata Gidla co do punktu 9 - napisal o tabelce ale jej nie wrzucil
Kto moze i co uzywac?
STR, CON, and DEX
Wszystkie klasy
INT and MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
INT and WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith
MEN and WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|